Отворено писмо до Община Варна

Civi получи 3 000 сигнала за проблеми на градската среда в град Варна. Всички те са изпратени в общината и чакат своето разрешение. Заради липсата на обратна връзка и множество оплаквания на гражданите, Civi изпрати отворено писмо на кмета Иван Портних и неговия екип. Ето и текста на писмото:

Здравейте,

Пиша ви с покана за интервю от онлайн медията Civi.

Civi е онлайн платформа за хора с гражданска позиция, които активно адресират проблемите на населеното си място. Граждани от цяла България използват безплатното приложение, за да сигнализират за нередности като ни изпратят снимка и описание на проблема. Екипът на Civi поема ангажимента да входира сигнала във въпросната община и да проследи казуса до неговото разрешаване.

Успоредно с мобилното приложение, онлайн медия Civi публикува статии по актуални проблеми и събития.

Нашият Контактен център получи повече от 3 000 сигнала за нередности в Община Варна, наш екип входира цялата информация по официалните канали за това, но засега няма реакция от ваша страна. Единствено случаите, изпратени до следваща инстанци – областен  управител – достигат до разрешение.

Моля, представител на Община Варна да отговори писмено или в телефонно интервю на няколко въпроса изпратени до нас от потребителите ни.

  1. Защо сигнали изпратени по имейл на адрес signali@varna.bg и ivanportnih@varna.bg не получават отговор и входящ номер?
  2. Как общината комуникира с гражданите?
  3. В какви срокове общината е длъжна да отговори на писмен сигнал?
  4. Под каква форма общината приема оплаквания от некачествено административно обслужване?

Благодаря предварително за вашата реакция.

Моля, да ни изпратите допълнителна информация кой и кога ще може да адресира това запитване.

 

ПП: Заради обществения интерес, който тези въпроси пробуждат, Civi ще публикува това писмо публично.

Поздрави,

Екипът на Civi

1 коментар

  • Милена П.

    Милите, вие такова чудо като нашия кмет и цялата община не сте виждали… Аз скоро изпратих запитване на signali@varna.bg. Само че в копие на писмото сложих няколко местни медии (не, че те са ме отразили, но все пак – така, за респект). На другия ден пак писах, пак с медиите в копие, с настояване да ми върнат входящ номер. Чак тогава благоволиха да ми го върнат. Ако не бяха медиите… Получих отговор след три седмици. Не особено удовлетворителен.